به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل اظهار کرد: فرصتی استثنایی در قالب رویداد ۲۰۲۳ با معرفی اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فراهم شده تا توانمندی‌های این استان در بخش گردشگری و سایر حوزه‌ها در سطح […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل اظهار کرد: فرصتی استثنایی در قالب رویداد ۲۰۲۳ با معرفی اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فراهم شده تا توانمندی‌های این استان در بخش گردشگری و سایر حوزه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود.

وی تصریح کرد: ما نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهیم و یا بخواهیم با برخی کوتاهی‌ها و قصور به جای جلب رضایت گردشگران و مسافران، اسباب نارضایتی آنها را فراهم کنیم.

استاندار اردبیل به برگزاری رویداد ۲۰۲۳ در طول سال‌جاری و مراسم آغازین این رویداد در اردبیل اشاره کرد و گفت: سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای مختلف در این رویداد حاضر خواهند شد و ما سعی خواهیم کرد در ۲ روز حضور آنها در استان اردبیل بهترین شرایط را فراهم کنیم تا این میهمانان و همچنین خبرنگاران خارجی با حضور در استان اردبیل بیشترین بهره و لذت را از این فضای ارزشمند ببرند.

عاملی افزود: تدارک مناسبی از لحاظ پذیرایی، اسکان، استقبال، کیفیت برنامه‌ریزی‌ها و همچنین سایر ابعاد این رویداد را با همکاری میراث فرهنگی، اتاق بازرگانی و سایر دستگاه‌ها در نظر گرفتیم و انتظار می‌رود تا در روزهای آینده ایرادات و اشکالات احتمالی برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور خبرنگاران خارجی و رسانه‌های داخلی و پخش این رویداد در سطح بین‌المللی می‌تواند بهترین شرایط را برای استان فراهم کند تا ما بتوانیم ابعاد مختلفی از صنعت گردشگری و قابلیت‌های آن را معرفی کنیم.

عاملی اضافه کرد: برگزاری نشست فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری در این بخش بسیار مهم و ضروری است و بهتر است همه دستگاه‌ها در معرفی این توانمندی‌ها در قالب‌های مختلف تلاش کنند تا ما بتوانیم در سال‌جاری بیشترین میزبانی را از گردشگران و مسافران شاهد باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: احداث هتل پنج ستاره، دهکده توریستی و سایر زیرساخت‌ها برای تقویت صنعت گردشگری بسیار مهم و اساسی است و بهتر است از تجربیات سایر استان‌ها و حتی کشورها نیز در میزبانی از گردشگران خارجی و اجرای طرح‌های مؤثر در این بخش گام‌های جدی را برداریم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر