شادروان «سیدیعقوب موسوی میخوش» جانباز گرانقدر 5 درصد از شهرستان گرمی به هم رزمان شهیدش پیوست.

به گزارش آذرمغان، «سیدیعقوب موسوی میخوش» جانباز گرانقدر ۵ درصد پس از تحمل سالها رنج و مشقت ناشی از عوارض جنگ تخمیلی پیش از ظهر امروز دار فانی را وداع گفت و پس از تشییع با شکوه توسط جمعی از مسئولین اداری و نظامی و اقشار مختلف مردم قدرشناس شهرستان گرمی در آرامستان امام زاده میرعزیز میرزاده این شهرستان به خاک سپرده شد.
مجلس ترحیم به همین مناسبت ساعت ۱۶ سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸ در مسجد امام حسن علیه السلام  محله هلال احمر شهر گرمی برگزار می شود.
رئیس وهمکاران اداره بنیاد شهرستان گرمی در مراسم تشییع و تدفین حضور یافته و با حضور در مجلس ترحیم با خانواده داغدار اظهار همدردی می کنند.
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تسلیت این ضایعه به جامعه ایثارگری بویژه خانواده معزی برای آن فقید سعید علو درجات و به بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می نماید .
گفتنی است شادروان سیدیعقوب موسوی میخوش متولد ششم مهر ۱۳۳۳ از جانبازان مخلص شهرستان گرمی بوده که در دوران پر افتخار دفاع مقدس از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت مقدس سربازی اعزام و ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ بر اثر موج انفجار در منطقه عملیاتی فکه حین دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلام و دفع متجاوزین بعثی به افتخار  جانبازی نائل شد.
انتهای پیام .