به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی یادآور حماسه میلیونی مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی یادآور حماسه میلیونی مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه است.

وی با تاکید بر تاسی به سیره عملی حضرت زهرای اطهر (س) خاطرنشان کرد: امسال تقارن ۹ دی ماه با ایام فاطمیه یادآور درس عملی ولایت مداری، شناخت زمان و وظیفه می‌باشد.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در ۹ دی نقش بر آب شد، افزود: مردم شهرستان پارس آباد در حماسه ۹ دی پیش‌قدم بودند و این حماسه را در هشت دی خلق کردند که این حماسه نشأت گرفته از بصیرت دینی مردم بود.

باقری بنابی با اشاره به ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام سلیمانی گفت: عنوان کرد: باید شاخصه‌های رفتاری و عملی سردار سلیمانی برای دانش آموزان تبیین شود چرا که یکی از ضرورت‌های امروز تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی و مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تقدیر از اجرای برنامه‌های برگزار شده در شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان پارس آباد تصریح کرد: توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی و ستادهای مردمی جای تقدیر دارد.

امام جمعه پارس آباد به سفر دو روزه استاندار اردبیل به شهرستان پارس آباد اشاره کرد و افزود: برای اولین بار با توجه به دستور استاندار اردبیل به کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مبنی بر برگزاری ملاقات مردمی برای حل مسائل مردم در محل ادارات شهرستان پارس‌آباد به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر