داود رجبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ۱۰ بانک دولتی در استان اردبیل با ۲۸۸ شعبه، ۱۱۳ باجه و تعداد دو هزار و ۷۴۵ نفر نیرو به مردم استان اردبیل خدمات متنوع ارائه می‌کنند. وی تصریح کرد: این بانک‌ها با ۸۲۰ دستگاه خودپرداز و ۱۰۶ هزار و ۳۹۳ پایانه فروشگاهی در […]

داود رجبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ۱۰ بانک دولتی در استان اردبیل با ۲۸۸ شعبه، ۱۱۳ باجه و تعداد دو هزار و ۷۴۵ نفر نیرو به مردم استان اردبیل خدمات متنوع ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: این بانک‌ها با ۸۲۰ دستگاه خودپرداز و ۱۰۶ هزار و ۳۹۳ پایانه فروشگاهی در استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند که همچنان در سال‌جاری نیز تنوع خدمات الکترونیکی بانکی را شاهد هستیم.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بانک‌های عامل استان ۲۱۵ هزار و ۱۱۱ فقره تسهیلات پرداخت کردند که ارزش تسهیلات پرداختی ۲۵۵ هزار میلیارد ریال است.

رجبی افزود: در سال ۱۴۰۰ این میزان پرداختی ۱۶۲ هزار میلیارد ریال بوده که در مجموع ۹۳ هزار میلیارد ریال رشد پرداخت تسهیلات را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیش از۵۷ درصد رشد پرداخت تسهیلات بانک‌های عامل استان نسبت به سال ۱۴۰۰ بوده که یک اقدام مناسب و مطلوب به شمار می‌رود.

رجبی اضافه کرد: این تسهیلات در حوزه‌های پنجگانه شامل مسکن، صنعت و معدن، کشاورزی، بازرگانی و قرض‌الحسنه برای متقاضیان و فعالان اقتصادی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال از این منابع برای ۳۴ هزار نفر در قالب تسهیلات ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی استان اردبیل ادامه داد: بانک‌های عامل دولتی استان در سال‌جاری نیز تلاش می‌کنند تا فعالیتی مناسب و بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشند که در این باب جلسات هماهنگی همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار