اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با برگزاری جلسات قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سعی می‌کنیم تا آخرین وضعیت بیماری کرونا را در شهرهای مختلف استان رصد کنیم و همچنان انتظار می‌رود هم استانی‌ها مراقبت‌های لازم بهداشتی و پروتکل‌های اعلامی را رعایت کرده و از شیوع گسترده این بیماری در […]

اکبر بهنام‌جو در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با برگزاری جلسات قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سعی می‌کنیم تا آخرین وضعیت بیماری کرونا را در شهرهای مختلف استان رصد کنیم و همچنان انتظار می‌رود هم استانی‌ها مراقبت‌های لازم بهداشتی و پروتکل‌های اعلامی را رعایت کرده و از شیوع گسترده این بیماری در موج پنجم جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال و همچنین گروه‌های در معرض خطر تا ۷۰ درصد در استان اردبیل انجام شده و برای مابقی افراد نیز تزریق واکسن با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: با همکاری سپاه و بسیج طرح واکسیناسیون به صورت فراگیر در تابستان به انجام خواهد رسید تا بخش عظیمی از افراد جامعه با دریافت واکسن در برابر بیماری کرونا ایمن شوند.

بهنام‌جو افزود: در طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا ۹۱ هزار نفر در استان واکسن دریافت کردند و در مناطق شهری و روستایی گروه‌های پرخطر و سالخورده شناسایی شده و سعی بر واکسیناسیون فراگیر آنهاست.

وی به وضعیت کشور و استان در ورود به موج جدید بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به خطرناک بودن ویروس جهش یافته کرونا با عناوین آفریقایی و هندی امیدواریم شهروندان زدن ماسک و رعایت فاصله دو متری را مورد توجه قرار داده و زمینه حفظ سلامت خود و دیگر همشهریان را نیز با مراقبت‌های مورد نظر فراهم کنند.

استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش بسیج و سپاه استان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، بیماریابی محله‌ای و کاهش آسیب‌ها و خطرات کرونا خاطر نشان کرد: امیدواریم همچنان اجرای این طرح‌ها پشتوانه‌ای برای مسئولان امر در کنترل این ویروس منحوس باشد.

انتهای پیام/

منبع