به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام میثم فیاضی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز راهیان نور دانش‌آموزی در سالن فدک اردبیل اظهار کرد: ذائقه شهادت همواره در جامعه تحول‌آفرین است و ما به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) که در آستانه ولادت آن حضرت قرار داریم، در مسیر عزت و شرافت واقعی توسل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام میثم فیاضی صبح چهارشنبه در مراسم آغاز راهیان نور دانش‌آموزی در سالن فدک اردبیل اظهار کرد: ذائقه شهادت همواره در جامعه تحول‌آفرین است و ما به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) که در آستانه ولادت آن حضرت قرار داریم، در مسیر عزت و شرافت واقعی توسل و تمسک می‌جوییم.

وی تصریح کرد: جاودانگی حیات بشر در بستر شهادت است و ما امروز از برکات و ثمرات جهاد و شهادت در ابعاد مختلف زندگی بهره می‌گیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل منش و حرکت شهدا را دارای پیام حریت و آزادگی دانست و گفت: ۴۳ سال است که در سایه این فرهنگ ارزشمند از تمام ابرقدرت‌های جهانی به نقطه اعتماد و توکل رسیده‌ایم و نیازی به وجود آنها نداریم.

حجت‌الاسلام فیاضی افزود: در سایه هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت جمهوری اسلامی ایران ۸۰۰ سال در مسیر پیشرفت خود جلو افتاد و ما باید قدر این سرمایه عظیم معنوی را بدانیم.

وی حرکت راهیان نور را سلف خیر یاد کرد و ادامه داد: ارزش‌های تکرار نشدنی در فرهنگ ایثار و شهادت است و ما به وجود این گنجینه عظیم معنوی در مسیر پیشرفت و تعالی نیاز داریم.

حجت‌الاسلام فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت است که ما امروز در عرصه علمی رتبه نهم و در پیشرفت‌های نظامی، دفاعی و هسته‌ای جایگاه برتر جهانی را داریم.

وی از فرهنگ شهدا به عنوان بزرگترین نظام تربیتی یاد کرد و گفت: در قالب حرکت راهیان نور ما به دنبال انتقال این نظام تربیتی ارزشمند هستیم تا نسل سوم و چهارم انقلاب با رسیدن به خودباوری قدر این سرمایه عظیم معنوی را بدانند.

حجت‌الاسلام فیاضی اضافه کرد: درماندگی امروز اوکراین به همه ما نشان داد که وابستگی به بیگانگان جز خفت و خواری نتیجه‌ای ندارد و آمریکا نمی‌تواند پشتوانه دفاع و تکیه‌گاه ملت‌های دنیا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل بیان کرد: ما درس آموخته مکتب حاج قاسم‌ها هستیم که در آن توحیدمحوری، اخلاص در عمل و ذوب در ولایت موج می‌زند.

انتهای پیام/

منبع