اردبیل- اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز اردبیل گفت: بیش از ۸۵۰ انشعاب گاز رایگان طی سال گذشته به جامعه هدف در استان واگذار شد.

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به بهره‌مندی ۸۵۸ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از گاز طبیعی طی سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم.

وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: طی سال گذشته ۵۳۰ انشعاب گاز رایگان برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعداد ۳۲۸ انشعاب گاز به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی با اعتباری در حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز اردبیل با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می‌شود افزود: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

اسماعیلی بیان کرد: شرکت گاز استان اردبیل از بدو تاسیس تا به حال به بیش از ۵۱۰ هزار مشترک خدمات گازرسانی ارائه می‌دهد که از این تعداد ۳۷۴ هزار مشترک شهری و ۱۳۶ هزار مشترک روستائی هستند.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم بهره‌مندی از نعمت گاز را برای همگان محقق کنیم که این مسئله در حال حاضر برای ما به عنوان اولویت اساسی مطرح است و امیدواریم تا پایان سال در امر گازرسانی جزو استان‌های موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع