یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی در استان اردبیل نیازمند قرارگیری در اولویت بهره‌مندی از تسهیلات هستند و در این خصوص این طرح ها می تواند از اعتبارات تبصره ۱۸ بهره‌مند شوند.  وی بیان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی این است تا پایان آذرماه نسبت به ارسال طرح‌های […]

یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی در استان اردبیل نیازمند قرارگیری در اولویت بهره‌مندی از تسهیلات هستند و در این خصوص این طرح ها می تواند از اعتبارات تبصره ۱۸ بهره‌مند شوند. 

وی بیان کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی این است تا پایان آذرماه نسبت به ارسال طرح‌های آماده اقدام و آن‌ها را به بانک‌های عامل معرفی کنند تا بانک‌های عامل نیز در راستای تکمیل و افتتاح طرح‌ها گام‌های اساسی بردارند که به همین منظور ۸۵۵ میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها به این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار ما این است که بانک‌های عامل تا ۵ برابر مبلغ اعلام شده در تکمیل و افتتاح طرح‌های اجرایی مشارکت داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر فرآیند اجرایی پروژه‌ها را شاهد باشیم که این موضوع برای ما اولویت اساسی و مهم است.

عبداللهی ادامه داد: طرح‌های شاخص با اشتغال‌زایی بالا در اولویت اجرا قرار گرفته‌اند تا بتوانیم تا خرداد ماه سال آینده آنها را تکمیل و به افتتاح برسانیم که در این زمینه لازم و ضروری است تا دستگاه‌های اجرایی موضوع را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد:‌ از اهم این طرح‌ها می‌توان به اجرای طرح‌های دامی و صنایع تبدیلی اشاره کرد که با توجه به اهمیت این طرح‌ها برای استان درصدد هستیم تا هر چه سریع‌تر آن‌ها را به اتمام برسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با جهاد کشاورزی منعقد شد اعتباری در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های شاخص استان در نظر گرفته شده که خوشبختانه اجرای این طرح برای استان قابل قبول و دارای خروجی مثبت خواهد بود که به همین منظور نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام/

منبع