داور سرپاکه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در سال‌جاری تلاش کردیم تا به سرعت پرونده‌های اموال تملیکی را در استان اردبیل تعیین تکلیف کرده و رسیدگی سریع و صدور آرا را شاهد باشیم. وی تصریح کرد:‌ از سه هزار پرونده موجود در این سازمان، تلاش کردیم تا بخش عمده‌ای از آنها […]

داور سرپاکه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در سال‌جاری تلاش کردیم تا به سرعت پرونده‌های اموال تملیکی را در استان اردبیل تعیین تکلیف کرده و رسیدگی سریع و صدور آرا را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد:‌ از سه هزار پرونده موجود در این سازمان، تلاش کردیم تا بخش عمده‌ای از آنها را تعیین تکلیف کنیم و این تعداد پرونده هم اکنون به کمتر از ۶۸۰ فقره رسیده است.

مدیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان اردبیل با بیان اینکه ارزش پرونده‌های تعیین تکلیف شده ۴۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: مبالغ دریافتی به خزانه پرداخت شده تا دغدغه‌ای در این حوزه نداشته باشیم.

سرپاکه افزود: در استان اردبیل با کمبود فضا به ویژه انبار و سوله روبه‌رو هستیم و استیجاری بودن ساختمان و انبارها مشکلات ما را چندین برابر کرده است.

وی ضرورت تأمین زمین برای احداث انبار در اردبیل و بیله‌سوار را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر این مشکل برطرف شود ما در جابجایی و نقل و انتقال وسایل موجود در انبارها مشکل و معضلی نخواهیم داشت.

سرپاکه اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با جذب نظر مسئولان استانی در مسیر توسعه و تقویت این سازمان حرکت کنیم تا با رسیدگی به موقع به پرونده‌ها، زمینه حفظ و نگهداری اموال و حقوق بیت‌المال را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: تمام تلاشمان بر این است تا با ارائه خدمات مطلوب‌تر مانع از هدررفت این سرمایه‌ها شده و به نوعی جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی را نیز بگیریم.

مدیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان اردبیل تصریح کرد: معاون وزیر اقتصاد در سفر به استان اردبیل و بازدید از انبار این مجموعه قول مساعد داد تا با همراهی مسئولان استانی در زمین دو هزار متر مربعی استارت احداث سوله و انبار سازمان اموال تملیکی استان زده شده و به سرعت این پروژه اجرایی شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار