مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و رزش ۸۰۰ برنامه همگانی، قهرمانی و ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود.

بهرام آقاخانی عصر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در اردبیل اظهار داشت:  به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و رزش ۸۰۰ برنامه همگانی، قهرمانی و ورزشی در اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی از برگزاری جشنواره سریع‌ترین و بلندترین دختر و پسر استان اردبیل به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب ۱۲ جشنواره در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین هم‌استانی‌ها مبنای کار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی استان امسال با سه محور همگانی، قهرمانی و ورزشی در نظر گرفته شده است که بی‌شک خروجی‌های مطلوبی را به دنبال خواهد داشت و در این ارتباط برگزاری برنامه‌های مختلفی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

آقاخانی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده می‌توان به برگزا ری ۳۰۰ همایش ورزش محلات در مناطق شهری و روستایی، ۲۰۰ برنامه مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، ۵۰ همایش کوهپیمایی و ۵۰ همایش پیاده‌روی، ۱۵ هملیش دوچرخه سواری و ۱۵ برنامه زنگ ورزش صبحگاهی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: سعی و تلاش بر این است که اجرای تمامی این همایش و برنامه‌ها با محوریت دیدگاه مردمی و اجتماعی باشد و مشارکت عمومی در اجرای این برنامه‌ها مبنای کار قرار گیرد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از دیگر برنامه‌هایی که برای این هفته در دستور کار قرار گرفته می‌توان به رونمایی از کتاب ” فوتبال اردبیل بر فراز فلق” اثر نادر پرستار و بزرگداشت مرحوم مقصود بایرامی اشاره کرد.