به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید جواد یحیی زاده عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: ۷۶ طرح عمرانی در شهرستان خلخال همزمان با دهه فجر با صرف اعتباری حدود ۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید جواد یحیی زاده عصر یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: ۷۶ طرح عمرانی در شهرستان خلخال همزمان با دهه فجر با صرف اعتباری حدود ۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل پل‌سازی، آسفالت راه روستایی، زیرساخت‌های ارتباطی و عمران شهری و همچنین چند طرح بزرگ اقتصادی در بخش‌های گردشگری، صنعت و خدمات می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال از آغاز بهره‌برداری از ۲۵ طرح عمرانی در بخش شاهرود خلخال خبر داد و گفت: برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود ۴۳۶ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر ردیف‌های اعتباری هزینه شده است.

یحیی‌زاده افزود: این طرح‌ها شامل پروژه‌های نوسازی مدارس، زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال دانش آموزان، اجرای طرح‌های پایداری و تقویت برق منطقه، تقویت زیرساخت‌های مربوط به راه‌های ارتباطی منطقه، بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی، واحدهای مسکونی محرومین، طرح‌های هادی روستایی و طرح‌های عمرانی اجرا شده در بخش تقویت زیر ساخت‌های کشاورزی منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری تولید «اسکاج» و «سیم ظرفشویی» در بخش شاهرود خلخال به مناسبت گرامیداشت ایام دهه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آغاز شد و عملیات اجرایی چند طرح اقتصادی از جمله طرح بوم‌گردی روستای هدف گردشگری «اسبو» نیز بر زمین زده شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر