رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با ورود جدی دستگاه قضایی به موضوع حفظ بیت‌المال در کشت و صنعت مغان، مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال به زودی به این شرکت بازمی‌گردد.

به گزارش آذرمغان، ناصر عتباتی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ۷۰۰ میلیارد ریال از حقوق بیت المال در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با ورود کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری دادگستری استان اردبیل به این شرکت باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال بازگشت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بیت المال، پیگیری مطالبات و استیفاء حقوق شرکت به عنوان یکی از موارد مهم مورد توجه سیستم قضائی استان و اعضای هیأت مدیره شرکت است، افزود: در سالی که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است رویکرد دستگاه قضائی استان نیز در کنار استحقاق حقوق عامه حمایت از سرمایه‌گذاری‌های استاندارد است.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغی بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال از مطالبات شرکت در یک پرونده حقوقی که از سال ۱۳۹۳ وصول نشده بود با اقدامات لازم به عمل آمده و تشکیل جلسات متعدد در کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری و پیگیری‌های مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و مجموعه حقوقی شرکت این رقم تعیین تکلیف شده و در قدم اول ۲۲۰ میلیارد ریال از این مطالبات به حساب شرکت واریز و مابقی نیز با اخذ تضامین کامل در یک بازه زمانی مشخص پرداخت خواهد شد.

عتباتی همچنین در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها، بر حمایت همه جانبه دستگاه قضائی استان از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تأکید کرد.

انتهای پیام/