به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم که عصر یکشنبه در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل و همزمان با افتتاح واحد تولید سموم شیمیایی به بهره‌برداری رسید، استاندار اردبیل اظهار کرد: مجموعه صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل منشأ خیر و برکت بوده و طرح‌های اقتصادی و اشتغالزای متعددی در مناطق شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم که عصر یکشنبه در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل و همزمان با افتتاح واحد تولید سموم شیمیایی به بهره‌برداری رسید، استاندار اردبیل اظهار کرد: مجموعه صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل منشأ خیر و برکت بوده و طرح‌های اقتصادی و اشتغالزای متعددی در مناطق شهری و روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

سید حامد عاملی تصریح کرد: با حمایت صندوق علاوه بر حمایت از مشاغل خانگی و خرد روستایی، طرح‌های مهم دانش‌بنیان نیز مورد حمایت صندوق قرار گرفته و در استان اردبیل تسهیلات مناسب به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر ۶۵۰ طرح اقتصادی و تولیدی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در مجموع با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر در مناطق مختلف استان این طرح‌ها بهره‌برداری شده تا هم استانی‌ها از مزایای این طرح‌ها استفاده کنند.

استاندار اردبیل مساعدت ویژه بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید را از این طرح‌های تولیدی و اقتصادی یادآور شد و افزود: ما راهی جز تکیه بر تولید و توانمندسازی در این حوزه نداریم و ضروری است تا با توجه به رویکرد دولت در حمایت از این بخش بتوانیم اهداف مورد نظر را تحققی عینی ببخشیم.

عاملی تاکید مقام معظم رهبری را در حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان به عنوان مجاهدان اصلی عرصه خوداتکایی کشور یادآور شد و افزود: اگر زمانی در جبهه‌های جنگ مجاهدت رزمندگان اتفاق می‌افتاد، امروز در جبهه اقتصادی ما به مجاهدت در مسیر اعتلای نظام اسلامی نیاز مبرم داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در استان با تمام توان در خدمت کارآفرینان و تولیدکنندگان هستیم و هر هفته سه‌شنبه‌ها سعی می‌کنیم از ساعت ۶ عصر تا پاسی از شب پذیرای انتقادها، پیشنهادها و همچنین نقطه نظرات سازنده اصحاب تولید و سرمایه‌گذاران باشیم تا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مشکلات و نارسایی‌ها رفع شود.

عاملی اصلاح اقتصادی کشور و استان اردبیل را منوط به تقویت جبهه تولید و رفع موانع سرمایه‌گذاری توصیف کرد و ادامه داد: ما باید مدیریت منابع را نیز به درستی انجام دهیم که انتظار می‌رود با شکل‌گیری صندوق عدالت و پیشرفت در استان‌ها در سال آینده با همکاری مجلس و دولت زمینه توزیع اعتبارات و منابع به شکل مناسب فراهم آید.

وی اضافه کرد: ما در این سفر از مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خواستیم تا همچنان به تأمین تسهیلات سرمایه در گردش، اشتغال‌آفرینی واحدهای تولیدی کوچک و خرد کمک کرده و پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند که در این راستا تفاهمنامه‌ای نیز بین استانداری و صندوق با هدف تأمین منابع مالی طرح‌ها به امضا رسید.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان اردبیل علاوه بر افتتاح طرح‌ها در شهرستان کوثر، با حضور در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل چندین واحد تولیدی را افتتاح و از چند واحد تولیدی نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع