محمدعلی پهناور در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با بررسی کارشناسی و بازدیدهای مکرری که از مکان‌های مختلف در شهرستان‌ها انجام شده، این شش محل برای راه‌اندازی سایت‌های پروازهای هوایی انتخاب و قرار است با همکاری مسئولان کشوری، استانی و فدراسیون شاهد راه‌اندازی این سایت‌های ورزشی باشیم. وی استان اردبیل را دارای […]

محمدعلی پهناور در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: با بررسی کارشناسی و بازدیدهای مکرری که از مکان‌های مختلف در شهرستان‌ها انجام شده، این شش محل برای راه‌اندازی سایت‌های پروازهای هوایی انتخاب و قرار است با همکاری مسئولان کشوری، استانی و فدراسیون شاهد راه‌اندازی این سایت‌های ورزشی باشیم.

وی استان اردبیل را دارای ظرفیت بی‌نظیر و منظرگاه‌های طبیعی اعم از دریاچه‌ها، کوه‌ها و دشت‌های پرجاذبه اعلام کرد و گفت: این فضاها می‌تواند بهترین شرایط را برای علاقمندان به وجود آورد تا از ورزش مفرح و پرجاذبه هوایی استقبال شده و روز به روز شاهد توسعه این ورزش پرهیجان باشیم.

رئیس انجمن‌های ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: در منطقه دمسغرلوی نیر یکی از این سایت‌ها در فضای مناسب راه‌اندازی خواهد شد و در کنار آن در شهرستان‌های خلخال، مشگین‌شهر، اردبیل و همچنین گرمی راه‌اندازی سایت‌های پرواز هوایی را شاهد خواهیم بود.

پهناور افزود: قطعاً با راه‌اندازی این سایت‌ها و مکان حضور جوانان و نوجوانان برای انجام ورزش‌های هوایی شرایطی مساعد برای حضور گردشگران و توسعه توریسم ورزشی مهیا می‌شود تا از ظرفیت استان در این بخش بتوانیم بیش از گذشته استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع