معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۶۵۰ خانوار در مناطق محروم شهرستان‌های گرمی و انگوت با ضریب محرومیت هشت سکونت دارند.

 علیرضا حسین‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۶۵۰ خانوار در مناطق محروم شهرستان‌های گرمی و انگوت با ضریب محرومیت هشت سکونت دارند که ارائه خدمات به آنان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان نیز گفت: باید از ظرفیت خیران و نیکوکاران در راستای کمک‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار استان استفاده شود و در راستای اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی این مناطق نیز برنامه‌های مناسبی تدوین شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: رفع مشکلات مددجویان باید در اولویت باشد و در این زمینه افرادی که در مناطق صعب‌العبور و شرایط نامساعد زندگی می‌کنند را با ارائه خدمات حمایتی مورد توجه قرار داده و وسایل و امکانات لازم را تامین کنیم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: با ارزیابی‌های انجام یافته مشخص شده ۸۶ روستای گرمی شرایط حاد محرومیت دارد که در این زمینه با کمک به توسعه مناطق محروم درصدد هستیم گام‌های موثری در این زمینه برداشته و با تامین امکانات و تجهیزات لازم برای آنان به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: محرومیت‌زدایی یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد اردبیل است و در این زمینه برگزاری اردوهای جهادی یک راهکار اساسی برای رفع این مشکل است که خوشبختانه سپاه در این زمینه برنامه‌های خوبی تدوین کرده و در امر محرومیت‌زدایی نیز برنامه‌های خوبی را انجام داده است.

حسین‌نژاد افزود: انتظار می‌رود اصحاب قلم و رسانه در راستای فرهنگ‌سازی مطلوب برای کمک‌رسانی به نیازمندان همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشد تا بتوانیم با رفع مشکلات آنان به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و خدمات مطلوب به افراد نیازمند و مستعد جامعه ارائه کنیم.

انتهای پیام/