داود شایقی در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: تاکنون با تلاش و پیگیری مدیران دستگاه های مختلف اجرایی ۶۰ درصد منابع ملی و استانی جذب شده و مابقی نیز تا آخر شهریورماه جذب خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمده منابع کشور به صورت ملی جذب می شود مدیران […]

داود شایقی در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: تاکنون با تلاش و پیگیری مدیران دستگاه های مختلف اجرایی ۶۰ درصد منابع ملی و استانی جذب شده و مابقی نیز تا آخر شهریورماه جذب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عمده منابع کشور به صورت ملی جذب می شود مدیران دستگاه های اجرایی باید سعی کنند در نیمه اول امسال جذب منابع ملی را با اولویت انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امکان جابجایی اعتبارات بین دستگاه ها در حوزه منابع نقدی وجود ندارد اما در اسناد خزانه این امر میسر است.

شایقی بیان کرد: در بودجه سال گذشته منابع اسناد خزانه محدود بوده به طوری که سهم این استان کمتر از ۴۰ میلیارد تومان است که در صورت جابجایی کمیته تطبیق بررسی و امکان جذب آن را فراهم می آورد.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل مصوبات کارگروه زیربنایی استان در بندهای مختلف مطرح و به تائید رسید و قرار شد طرح جامع شهری بیله سوار که مورد بازنگری قرار گرفته تا یک ماه آینده به شکل کامل و با ابعاد مختلف برای تصویب نهایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از کمیته جذب و ذیحسابان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قدردانی کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا از فرصت باقی مانده چهار ماهه در جذب اعتبارات و منابع استانی و ملی بیشترین بهره و کمک را بگیریم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار