صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با اشاره به اخذ اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریالی برای فاضلاب مناطق محروم اردبیل مازاد بر بودجه اظهار داشت: برای بررسی مسائل و مشکلات و چالش‌های آب و فاضلاب شهرها و روستاهای استان، دستورات مناسبی اخذ شده است. وی افزود: برای فاضلاب شهر اردبیل به ویژه محلات […]

صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان با اشاره به اخذ اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریالی برای فاضلاب مناطق محروم اردبیل مازاد بر بودجه اظهار داشت: برای بررسی مسائل و مشکلات و چالش‌های آب و فاضلاب شهرها و روستاهای استان، دستورات مناسبی اخذ شده است.

وی افزود: برای فاضلاب شهر اردبیل به ویژه محلات محروم و کم برخوردار شهر، مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار علاوه بر سهم مذکور در ردیف مربوطه بودجه اخذ شده و از بودجه در اختیار نمایندگان نیز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه فاضلاب اردبیل اختصاص یافته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در مجموع مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه فاضلاب اردبیل تزریق خواهد شد و برای پروژه فاضلاب شهرهای نیر و نمین علاوه بر رقم جدول بودجه امسال، مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز اخذ شد.

بدری با بیان اینکه برای روستاهای خیارک(اردبیل) و کرده‌ده (سرعین) مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اخذ شده است اظهار کرد: اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی آب شرب روستایی توسط بانک صادرات نیز در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه در راستای توسعه برنامه‌های فقرزدایی در استان اردبیل بتوانیم مشکلات موجود را در اسرع وقت برطرف کرده و به اهداف خود برای ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

منبع