به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، داور داوردان پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سرعین تاکنون سنددار شده‌اند و تا پایان شهریور ماه سال جاری سند باقی اراضی نیز صادر خواهد شد. وی با اشاره به کسب رتبه سوم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، داور داوردان پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۵ هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سرعین تاکنون سنددار شده‌اند و تا پایان شهریور ماه سال جاری سند باقی اراضی نیز صادر خواهد شد.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری توسط شهرستان سرعین در حوزه رفع تداخل امور اراضی افزود: اختلاف اراضی در بین کشاورزان و یا بین دولت و کشاورزان یکی از معضلات و مشکلات اجتماعی بود که با سند دار کردن اراضی کشاورزی این مشکلات به خودی خود حل خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین خاطرنشان کرد: اختلافات بین مردم، کشاورزان و نسق داران با دولت به عنوان اراضی ملی برای همیشه رفع و رجوع شده است.

داوردان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با همکاری اداره ثبت اسناد طرح کاداستر را برای تمامی اراضی کشاورزی سرعین اجرایی کنیم، ادامه داد: در شهرستان سرعین ۳۲ پلاک ثبتی داریم که رفع تداخل آنها به اتمام رسیده است.

وی افزود: پروژه تهیه کاداستر و صدور سند اراضی کشاورزی یک پروژه ملی و مشترک بین دستگاه‌های اجرایی بوده و اتمام این پروژه به نفع کشاورزان خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر