استاندار اردبیل گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به تامین آب مناطق روستایی و عشایری استان اردبیل اختصاص یافته است که در آینده‌ای نزدیک این اعتبارات تامین می‌شود.

به گزارش آذرمغان، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گرمی اظهار داشت: طرح‌های خوبی در عرصه‌های عمرانی و توسعه و پیشرفت در سطح شهرستان گرمی به همت بنیاد علوی اجرا می‌شود که هم‌اکنون برخی از آنها در دست احداث است و در مراحل عملیات اجرایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تامین آب مناطق روستایی استان اردبیل اختصاص یافت افزود: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به تامین آب مناطق روستایی و عشایری استان اردبیل اختصاص یافته است که در آینده‌ای نزدیک این اعتبارات تامین می‌شود.

بهنام‌جو با اشاره به مشکلات آب شرب شهری و روستایی شهرستان گرمی تصریح کرد: مسائل و مشکلات آب شرب شهری و روستایی شهرستان گرمی حل و برطرف می‌شود و با اعتبار خوبی که برای تامین آب شرب و بحث آبرسانی به آب و فاضلاب اختصاص یافته در آینده نزدیک آب شرب روستاها و شهر گرمی تعیین تکلیف و تامین می شود‌.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه طرح‌ها و پروژه‌های حوزه آب روستاهای شهرستان گرمی پیگیری می‌شود بیان کرد: در بحث طرح‌ها و پروژه‌های حوزه آب روستاهای شهرستان گرمی اقدامات خوبی انجام می‌شود و آب شرب مورد نیاز روستاهای شهرستان گرمی که از منبع‌های آب تازه‌کند، شهید بالازاده و موران تامین می‌شوند به این منابع آب نیز از محل ماده ۵۶‌ قانون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بخشی راه‌های مواصلاتی شهرستان گرمی در ردیف ملی قرار گرفته‌اند اظهار کرد: کارهای مطالعاتی ۱۴۵ کیلومتر از راه‌های موصلاتی شهرستان گرمی از سه راهی صحرا تا شهرستان بیله‌سوار مغان انجام شده است و این میزان در ردیف ملی نیز قرار گرفته است و در ۴۰ سال گذشته تنها ۱۴۰‌ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی بزرگراه در سطح استان اردبیل احداث شده است.

انتهای پیام/