به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صدیف بدری صبح جمعه در بازدید از پروژه بزرگراه اردبیل – سرچم، اظهار داشت: برای ۱۴۰ کیلومتر از مسیر، پیمانکار انتخاب شده است و خوشبختانه با پیگیری استاندار و جدیت مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، عملیات اجرایی این پروژه با سرعت مناسبی پیش می‌رود. وی با اشاره به تخصیص رقم بودجه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صدیف بدری صبح جمعه در بازدید از پروژه بزرگراه اردبیل – سرچم، اظهار داشت: برای ۱۴۰ کیلومتر از مسیر، پیمانکار انتخاب شده است و خوشبختانه با پیگیری استاندار و جدیت مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، عملیات اجرایی این پروژه با سرعت مناسبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به تخصیص رقم بودجه مناسب در سال ۹۸ برای پروژه دوبانده سازی جاده اردبیل – سرچم، افزود: در ارتباط با تسویه مطالبات پیمانکاران این پروژه در سال ۹۹در حدود ۱۱۵ میلیارد تومان پول پرداخت شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: اخیراً هم تلاش کردیم با مساعدت استاندار اردبیل و بانک صادرات رقم ۴۰۰ میلیارد تومان فاینانس ماده ۵۶ برای پروژه بزرگراهی اردبیل – سرچم اخذ کنیم که با تزریق این اعتبار افزایش سرعت اجرای پروژه را شاهد خواهیم بود و امیدواریم عملیات اجرایی این طرح تا نقطه شروع تونل‌ها، تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

بدری ضمن بازدید از محل اجرای پروژه تونل دوم حیران در محور ترانزیتی و گردشگری اردبیل به آستارا، از نزدیک در جریان پیشرفت کار این پروژه مهم قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به تصویب پروژه تونل دوم حیران در بودجه سال ۹۷ و انعقاد قرارداد اجرای آن در سال ۹۸ از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل، اظهار کرد: فاز نخست این پروژه _ بزرگراه نمین – آستارا_ در حال ساخت است و عملیات اجرایی آن با سرعت مناسب پیش می‌رود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پس از بهره‌برداری از تونل دوم حیران گره اصلی ترافیک راه ارتباطی استان اردبیل و گیلان گشوده خواهد شد، افزود: طبق تعهدات پیمانکار طرح، انتظار می‌رود کار کف‌برداری و حفاری تونل تا عید نوروز تمام شده و عملیات لاینینگ تونل هم تا قبل از شروع سال جدید آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع