حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تزریق واکسن کووایران برکت در استان آغاز و در قالب اجرای این طرح، سه هزار دوز از این واکسن سهم اردبیل بوده است.

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های پارس‌آباد و مشکین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گرمی، کوثر، نیر، سرعین، نمین، اصلاندوز، خلخال و بیله‌سوار در وضعیت زرد قرار دارند.

وی بیان کرد: شناسایی افراد مشکوک و نیز رسیدگی به وضعیت آنان در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی مطرح شده و درصدد هستیم با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی همچنان در مهارسازی اپیدمی پنجم کرونا نیز موفق عمل کرده و شرایط را به وضعیت مطلوب برسانیم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون ضدکرونا نیز گفت: تزریق واکسن کووایران برکت در استان اردبیل از روزگذشته آغاز شده که در قالب اجرای این طرح، ۳ هزار دوز از این واکسن سهم استان اردبیل بوده است.

حبیب‌زاده اظهار کرد: تزریق واکسن بر اساس اولویت‌بندی جمعیت هدف شناسایی شده تزریق می‌شود که به همین منظور واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال در این استان آغاز شده و واجدان شرایط بایستی با در دست داشتن کارت ملی، به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

وی بیان کرد: ۱۵ هزار دوز واکسن سینوفارم نیز به استان اردبیل تحویل داده شده که شامل نوبت اول و دوم واکسن است و طبق دستورالعمل تزریق خواهد شد که به همین منظور هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام/