معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: ۳ نفر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی «روستای آلنی» مشگین‌شهر که دچار سوختگی شدید شده بودند فوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رامین نسیمی‌دوست اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی ۲ روز گذشته «روستای آلنی» مشگین‌شهر ۳ فوتی داشته و مادر خانواده با وضعیت وخیم در بیمارستان امام خمینی اردبیل بستری است.

وی با اشاره به اینکه ۲ نفر مصدوم حادثه توسط امداد هوایی به تبریز اعزام شده بودند، خاطرنشان کرد: عصر پنجشنبه زن همسایه که به کمک خانواده گرفتار در آتش رفته بود به دنبال شدت سوختگی در شهر تبریز جان باخت‌.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: شدت سوختگی دیگر مصدوم اعزامی به تبریز کمتر از فوت شدگان است و مراحل درمان را سپری می‌کند.

نسیمی‌دوست ادامه داد: بقیه مصدومان حادثه آتش‌سوزی در مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان امام خمینی(ره) تحت درمان قرار دارند و پدر خانواده نیز بستری است.

روز سه‌شنبه مردی با اختلال روحی و روانی و به دنبال اختلافات خانوادگی در روستای آلنی مشگین‌شهر با بستن در منزل مسکونی خود خانواده‌اش را به آتش کشید و سبب فوت ۲ دختر ۹و۵ ساله‌اش شد.

۳ مرد و ۲ زن از همسایه‌ها نیز که به کمک این خانواده گرفتاد در آتش آمده بودند دچار حریق شدند که امروز یکی از مصدومان زن فوت کرد.

حال مادر خانواده وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/