به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، عزت‌الله ضربی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با امدادگران و عوامل طرح نوروزی هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۴۸۲ نفر در سطح استان اردبیل از طرح‌های نوروزی این جمعیت بهره‌مند شدند. وی تصریح کرد: این طرح‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل از […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، عزت‌الله ضربی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با امدادگران و عوامل طرح نوروزی هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۴۸۲ نفر در سطح استان اردبیل از طرح‌های نوروزی این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار شد که در آن ۲۵ هزار و ۷۷۰ نفر از طرح ایمنی و سلامت مسافران، ۱۰ هزار و ۸۶۷ نفر از طرح امداد و نجات نوروزی و ۸۴۵ نفر از طرح هلال احمر خدمات دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۲۴ پایگاه درون شهری و برون شهری در طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان فعال بودند، گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی ۳۸۵ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۱ تیم عملیاتی با ۹۷ دستگاه خودروی امدادی به ۵۷ مورد حادثه با ۲ هزار و ۶۹۹ خانوار حادثه‌دیده و ۸۲ مصدوم امدادرسانی کرده و به ۵۰۰ نفر اسکان اضطراری دادند.

ضربی افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز و ایمن، کرونا و سلامت سفر، آموزش مهارت‌های ترافیکی، پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، مراجعه به خیمه نماز، دعوت به پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، توزیع اقلام فرهنگی، آموزش کمک‌های اولیه و کار با فشارسنج، خدمات کمک‌های اولیه در طرح ایمنی مسافران توسط ۱۱۱ نفر از اعضای جوانان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۴۵ سبد معیشتی به ارزش ۲۵۳ میلیون تومان در طرح هلال احمر با استفاده از کمک خیرین در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع