معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از توقیف کامیون حامل ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پلیس راه اردبیل - مغان خبر داد.

سرهنگ کریم نوری از توقیف کامیون حامل 35 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پلیس راه اردبیل-مغان خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی در استان با جدیت در حال اجرا است و در این راستا دستگاه‌های نظامی و انتظامی و پلیس راه شبانه‌روز درصدد جلوگیری از انجام چنین تخلفات جبران ناپذیری هستند.
وی با اشاره به این که این کامیون مشکوک نیز با تلاش پلیس راه متوقف شد بیان کرد: هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون ولوو تانکردار مشکوک توقیف و 35 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که این سوخت از شهرستان پارس‌آباد با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می‌شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پس از دستگیری فرد متخلف پرونده قضائی برای ارسال به مراجع قضائی برای این راننده تشکیل یافت تا این افراد مانند سایر کسانی که اقدام به قاچاق می‌کند به سزای عملش برسد.
نوری بیان کرد: هیچ کوتاهی و اغماضی با کسانی که درصدد بر هم زدن امنیت پایدار اجتماعی هستند نخواهیم داشت و بی‌شک کسانی که نظم عمومی و آسایش مردمی را بر هم بزنند باید نتیجه کارهایشان را نیز ببینند.
انتهای پیام/