داود رجبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ۲۴ هزار متقاضی و فعال اقتصادی عمدتا در بخش کشاورزی از این تسهیلات بهره‌مند شدند و شاهد توسعه بخش مکانیزاسیون و منابع سرمایه در گردش واحدهای پرورش طیور، دامپروری و توسعه گلخانه‌ها بودیم. وی تصریح کرد: این میزان پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه […]

داود رجبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: ۲۴ هزار متقاضی و فعال اقتصادی عمدتا در بخش کشاورزی از این تسهیلات بهره‌مند شدند و شاهد توسعه بخش مکانیزاسیون و منابع سرمایه در گردش واحدهای پرورش طیور، دامپروری و توسعه گلخانه‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: این میزان پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل گفت: ۲۵ هزار میلیارد ریال از این تسهیلات در بخش کشاورزی و پنج هزار میلیارد ریال نیز تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و نهادهای حمایتی بوده که به متقاضیان پرداخت شده است.

رجبی افزود: از سال ۹۸ احداث و توسعه گلخانه‌ها را در استان اردبیل با یک روند جهشی شاهد هستیم به طوری که در چهار سال گذشته توسعه ۲۰۰ هکتار گلخانه با بهره‌مندی از تسهیلات بانک کشاورزی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هشت هزار میلیارد ریال در این مدت به طرح‌های گلخانه‌ای و سرمایه‌گذاران در این بخش پرداخت شده و استان اردبیل جز استان‌های برتر و شاخص در پرداخت تسهیلات مجتمع‌های گلخانه‌ای بوده است.

رجبی اضافه کرد: از محل اعتبارات ابلاغی تبصره ۱۸ در سال گذشته، ۱۲۰ درصد جذب منابع را شاهد بودیم که در حوزه‌های مختلف و عمدتا طرح‌های کشاورزی این تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل بیان کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی از محل تبصره ۱۸ در سال گذشته را سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف کشاورزی اعلام کرد و ادامه داد: ما در جذب اعتبارات بیشتر از سهمیه خود و به میزان ۱۲۰ درصد رشد را شاهد بودیم و منتظر ابلاغ این تسهیلات در سال‌جاری هستیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار