مهدی افتخاری در حاشیه آیین اعطای جایزه ملی احسان در اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی امام به عنوان اجتماعی‌ترین مجموعه در چهار سال اخیر فعالیت‌های خوبی را با محوریت جوانان و گروه‌های جهادی انجام داده و همچنان این فعالیت‌ها با قوت و قدرت ادامه دارد. وی […]

مهدی افتخاری در حاشیه آیین اعطای جایزه ملی احسان در اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی امام به عنوان اجتماعی‌ترین مجموعه در چهار سال اخیر فعالیت‌های خوبی را با محوریت جوانان و گروه‌های جهادی انجام داده و همچنان این فعالیت‌ها با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی بهره‌گیری از تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های منتخب محلات مختلف در دستگیری نیازمندان، توزیع اقلام و بسته‌های غذایی، ‌بهداشتی و دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی را یادآور شد و تصریح کرد: در قالب جایزه ملی احسان، تلاش می‌کنیم تا از این جهادگران بی‌ادعا تجلیلی شایسته انجام دهیم تا در سال‌های آینده شاهد گستردگی فعالیت این مجموعه‌ها در حوزه‌های امدادرسانی، ‌ عدالت آموزشی، فعالیت‌های اجتماعی، عام‌المنفعه و… باشیم.

توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی، ‌غذایی در ایام کرونا

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی امام کار خود را با پویش «مشق احسان» تا کیف، کفش و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مناطق محروم و نیازمند تهیه و توزیع شود.

افتخاری افزود: در ایام کرونا توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی، ‌غذایی و پروتئینی را در بین گروه‌های آسیب‌پذیر شاهد بودیم که در هشت رزمایش همدلی و احسان این بسته‌ها توزیع شده است.

وی اجرای طرح لبخند احسان در ارائه خدمات دندان‌پزشکی و پویش احسان غدیر را در تهیه و توزیع مواد غذایی یادآور شد و اظهار کرد: نسیم احسان و دلگرمی احسان از دیگر پویش‌های برگزار شده بود که در این برنامه‌ها سعی شد تا کولر و بخاری مورد نیاز به همراه لباس گرم برای نیازمندان و ساکنان مناطق محروم و روستایی تهیه شده و در بین آنها توزیع شود.

افتخاری مشارکت ستاد اجرایی امام را در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله و سیل در مناطق مختلف یادآور شد و اضافه کرد: تهیه و توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه و اجرای طرح ۲۰۲۰ در محلات مختلف با هدف کمک و عمران و آبادانی روستاها توسط بنیاد احسان و ستاد اجرایی امام انجام شده که در این برنامه‌ها از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی استفاده شده است.

وی بیان کرد: در حوزه قرارگاه عدالت آموزشی نیز تهیه و توزیع بسته‌های کمک آموزشی را برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم شاهد بودیم تا با آمادگی بیشتر در کنکور حاضر شوند.

مشارکت ستاد در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها

افتخاری همراهی بنیاد ۱۵ خرداد را در اجرای پویش «لبخند مادری» با هدف تهیه و توزیع بسته‌های غذایی مورد نیاز مادران باردار را یادآور شد و اظهار کرد: در ساخت خوابگاه، بیمارستان و دستگیری از بیماران صعب‌العلاج فعالیت‌های خوبی را بنیاد احسان و ستاد اجرایی امام انجام داده است.

وی به فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه عمران و اشتغال نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه در بیش از ۴۰۰ روستای استان اردبیل برای ۳۰ هزار نفر تسهیلات اشتغالزا پرداخت شده و تعمیر و بازسازی ۲۲ مسجد و ۶۰ مدرسه را با تلاش خیرین و ستاد اجرایی امام شاهد بودیم.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل مشارکت این نهاد انقلابی را در اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها و حمایت از دامداری‌های سبک و سنگین یادآور شد و گفت:‌ در ساخت مسکن محرومان و اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز ستاد اجرایی امام در استان ورود پیدا کرده و ساخت صدها واحد مسکونی هم اکنون در حال انجام است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار