به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرهاد سبحانی عصر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیش بینی احداث و ایجاد سه هزار واحد مسکونی برای محرومان تا به امروز دو هزار و ۵۰۰ واحد را تکمیل و ایجاد کرده ایم. وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرهاد سبحانی عصر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیش بینی احداث و ایجاد سه هزار واحد مسکونی برای محرومان تا به امروز دو هزار و ۵۰۰ واحد را تکمیل و ایجاد کرده ایم.

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری از باقی واحدهای مسکونی افزود: ۵۰۰ واحد باقی مانده نیز در سریع‌ترین زمان و با برنامه ریزی تکمیل و در اختیار جامعه هدف در استان قرار داده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عرصه و پیشتازی در مسیر محرومیت زدایی و احداث مسکن برای محرومان ستودنی است و امید می‌رود با همراهی سایر نهادها و هم افزایی بین سازمانی این تلاش و همت در استان دو چندان شده و شاهد برخورداری اقشار محروم استان از واحد مسکونی باشیم.

سبحانی همچنین به انتصاب حجت الاسلام میر احدی به سمت نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: تلاش‌های حجت الاسلام طه نجفی نژاد در مدت زمانی که قائم مقام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بودند ستودنی بود و امیدوارم که با معرفی حجت الاسلام میراحدی به این سمت دست به دست هم داده و در توسعه عمرانی استان گام برداریم.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: امیدوارم خداوند توفیق خدمت را از خدمتگزاران مردم نگیرد و خدمت به مردم را جز باقیات صالحات شأن گرداند.

وی انتصاب حجت الاسلام سید سعید میر احدی به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را تبریک گفت و افزود: امید می‌رود با یاری خدا و با مدنظر قرار دادن یاد خدا در همه کارها بتوانید در این سمت جدید به مردم خدمت رسانی کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار عنوان کرد: همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در جهت خیر و مصلحت مردم استان قدم بردارم.

حجت الاسلام میر احدی افزود: این انتصاب در واقع اعتماد به نسل جوان است و امیدوارم که باب جوانگرایی در این سطح مدیریت بیش از پیش گسترش یابد.

انتهای پیام/

منبع