به گزارش آذرمغان به نقل از بازار، به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو ظهر دوشنبه در بازدید از طرح‌های توسعه راهداری اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنکی‌های به عمل آمده ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه‌های راهداری اردبیل می‌شود. وی بیان کرد: این اعتبارات برای بهسازی و نوسازی ناوگان و نیز تجهیزات حوزه […]

به گزارش آذرمغان به نقل از بازار، به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو ظهر دوشنبه در بازدید از طرح‌های توسعه راهداری اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنکی‌های به عمل آمده ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه‌های راهداری اردبیل می‌شود.

وی بیان کرد: این اعتبارات برای بهسازی و نوسازی ناوگان و نیز تجهیزات حوزه راهداری و پروژه‌های بهسازی استان و نیز توسعه راه‌های روستایی در نظر گرفته شده است که با اختصاص این اعتبارات ارتقای ایمنی در ترددها محقق خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: تعمیر و روکش آسفالت جاده‌ای یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم تا طرح‌های توسعه‌ای را به سرانجام رسانده و شاهد توسعه محورهای اصلی و فرعی استان باشیم که به همین منظور با تأمین ۶۰ درصد اعتبارات توسط راهداری انتظار می‌رود پروژه‌ها در اسرع وقت به اتمام برسد.

بهنامجو ادامه داد: اهمیت به توسعه زیرساخت‌های اصلی و اساسی راه رسیدن به توسعه پایدار است که در این زمینه با ارتقای ایمنی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی درصدد هستیم تا به تمامی اهداف توسعه‌ای خود جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: توسعه استان در گرو توجه به توسعه زیرساخت‌های آن شکل می‌گیرد و در این زمینه درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و امسال در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/

منبع