سید حجت مدنی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان  اظهار داشت: تاکنون مالکان ۲ هزار و ۸۵۷ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار ۱۳۵ خودرو مشمول طرح شده‌اند. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: مالکان […]

سید حجت مدنی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان  اظهار داشت: تاکنون مالکان ۲ هزار و ۸۵۷ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار ۱۳۵ خودرو مشمول طرح شده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: مالکان خودروهای پلاک سفید، تاکسی های اینترنتی و خودروهایی که در آژانس های تلفنی، با پیمایش بیش از یک هزار کیلومتر که استعلام آنها از طریق وزارت کشور از اتحادیه های مربوط اخذ شده و در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد، می‌توانند پس از دریافت پیامک شمول طرح، نسبت به تبدیل خودروهای خود به دو گانه سوز ثبت نام نمایند.

مدیر منطقه تاکید کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح تبدیل خودروهای عمومی، ضروری است مالکان خودرو هر چه سریعتر با ثبت نام در سامانه یاد شده تا زمان تبدیل شدن به دو گانه سوز از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت از سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار خواهند شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با بیان این خبر اعلام کرد: طی سه ماهه اول سال جاری، ۵۹ میلیون متر مکعب سوخت سی ان جی در سطح استان مصرف شده است.

مدنی گفت: مصرف این میزان سوخت سی‌ان‌جی در بازه زمانی یاد شده صرفه جویی همین میزان سوخت بنزین را در پی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل مصرف این سوخت پاک را در خرداد ماه سال جاری بیش از ۲۰ میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: مصرف سی ان جی در خرداد ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: در خصوص مصرف بنزین موتور می‌توان گفت به لحاظ مصرف سوخت سی‌ان‌جی در استان طی سه ماهه اول سال جاری که به میزان ۵۹ میلیون متر مکعب می‌باشد، کاهش مصرف بنزین با جایگزینی ۳۸.۶ درصد همراه بوده است.

انتهای پیام/

منبع