به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر یکشنبه در بازدید از مراکز تزریق واکسن شهرستان اردبیل اظهار کرد: در آستانه ورود به پیک ششم کرونا هستیم که با عنوان علمی امیکرون در حال گسترش است. وی با اشاره به اینکه ترغیب و تشویق مردم به تزریق واکسن به یک فرهنگ‌سازی تبدیل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر یکشنبه در بازدید از مراکز تزریق واکسن شهرستان اردبیل اظهار کرد: در آستانه ورود به پیک ششم کرونا هستیم که با عنوان علمی امیکرون در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه ترغیب و تشویق مردم به تزریق واکسن به یک فرهنگ‌سازی تبدیل شده است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی از مردم درخواست کرده‌ایم تا در تزریق واکسن کرونا اهمال نکنند چرا که با گسترش موج ششم بار اصلی مبارزه باز هم به دوش کادر درمان و خود مردم خواهد بود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه ۸۰ درصد جمعیت شهرستان اردبیل دز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، گفت: از مردم درخواست داریم تا نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا برای ارج نهادن به سلامت خود و مردم اقدام کنند.

اعتماد اعجازی افزود: حدود ۳۸ هزار نفر نیز دز اول واکسن کرونا در شهرستان اردبیل را تزریق نکرده‌اند که ضروری است هر چه زودتر برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه مراکز بهداشتی شهرستان اردبیل و ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان آماده تزریق واکسن هستند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

فرماندار اردبیل از پیگیری برای راه‌اندازی ۲ مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در شهرستان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: تضمین سلامت عمومی جامعه یک وظیفه همگانی است و در این برهه حساس از سلامت جامعه نباید سهل‌انگاری آشکار صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع