به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در نشست کتاب‌خوان ویژه هفته دولت اظهار کرد: ۲هزار و ۷۰۰ برنامه فرهنگی و کتابخوانی در طول سال گذشته در کتابخانه‌های عمومی اردبیل برگزار شد. پروانه رضاقلیزاده بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی اردبیل در راستای تبادلات فرهنگی و همگرایی با اهالی فرهنگ بویژه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در نشست کتاب‌خوان ویژه هفته دولت اظهار کرد: ۲هزار و ۷۰۰ برنامه فرهنگی و کتابخوانی در طول سال گذشته در کتابخانه‌های عمومی اردبیل برگزار شد.

پروانه رضاقلیزاده بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی اردبیل در راستای تبادلات فرهنگی و همگرایی با اهالی فرهنگ بویژه در کشورهای همجوار، برنامه‌های متعددی را به همت محفل ادبی شمس عطار با حضور مجازی اهالی فرهنگ و شاعران ترک‌زبانی از ترکیه، آذربایجان، گرجستان، آلمان، روسیه و عراق اجرا کرد.

وی افزود: رسالت کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتاب کتابخوانی است که در طول سال گذشته دایره فعالیت‌ها و دسترسی قشرهای مختلف مردم به کتاب و کتابخوانی در استان تسهیل شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از فراگیرترین نهادهای متولی فرهنگ در چند سال اخیر در نقاط مختلف شهری و روستایی گسترش یافته است.

رضاقلیزاده گفت: کتابخانه‌های عمومی یکی از مهم‌ترین مراکز برای ظهور تحولات بنیادین در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستند و حضور قشرهای مختلف بویزه نوجوانان و جوانان در این مجموعه فرهنگی باید همراه آموزش مباحث فرهنگی، آموزشی و دینی باشد.

انتهای پیام/

منبع