نعمت‌الله رضایی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در حاشیه افتتاح طرح‌های اشتغالزای مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر این طرح‌های اشتغالزا و تولیدی در قالب بنگاه‌های خرد خانگی و بنگاه‌های کوچک، متوسط با حمایت صندوق کارآفرینی امید افتتاح می‌شود تا زمینه اشتغال ۳۷ هزار […]

نعمت‌الله رضایی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در حاشیه افتتاح طرح‌های اشتغالزای مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر این طرح‌های اشتغالزا و تولیدی در قالب بنگاه‌های خرد خانگی و بنگاه‌های کوچک، متوسط با حمایت صندوق کارآفرینی امید افتتاح می‌شود تا زمینه اشتغال ۳۷ هزار نفر فراهم آید.

وی سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح‌ها را ۱۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بخشی از این سرمایه از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده تا طرح‌های تولیدی و اقتصادی در مناطق مختلف کشور به سرانجام برسد.

مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید تصریح کرد: همزمان با مناطق مختلف کشور، در استان اردبیل نیز ۷۰۰ طرح تولیدی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح‌ها در مقیاس کوچک، متوسط و خرد خانگی است.

رضایی افزود: حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای طرح‌های استان اردبیل ۲ هزار میلیارد تومان است که میزان اشتغال در این طرح‌ها یک‌هزار نفر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این طرح‌ها متناسب با وضعیت اقتصادی استان که عمدتاً بر پایه کشاورزی است، اجرایی و عملیاتی شده و ما شاهد بهره‌برداری از آنها هستیم.

رضایی اضافه کرد: با همراهی مسئولان استانی شاهد افتتاح کارخانه تولید قزل شیمیایی لیان تولیدکننده سموم شیمیایی کشاورزی هستیم که متناسب با زنجیره تولید بخش کشاورزی است که در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع