به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرماندار خلخال بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۳ طرح و پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان خلخال با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. سید جواد یحیی‌زاده بیان کرد: این پروژه‌ها در حوزه آسفالت راه روستایی، بهسازی و آسفالت معابر داخل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرماندار خلخال بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۳ طرح و پروژه عمرانی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان خلخال با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سید جواد یحیی‌زاده بیان کرد: این پروژه‌ها در حوزه آسفالت راه روستایی، بهسازی و آسفالت معابر داخل روستا، آبرسانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی بوده است.

وی افزود: ۵۰ پروژه با اعتبار هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال برای بهره‌برداری در هفته دولت برنامه‌ریزی شده است که شامل ۴۵ طرح عمرانی و ۵ پروژه اقتصادی در بخش‌های گردشگری و صنعتی است.

فرماندار شهرستان خلخال ادامه داد: علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان، ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی برای گرامیداشت ایام هفته دولت پیش بینی شده که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

یحیی‌زاده افزود: در توزیع اعتبارات عمرانی استانی سال‌جاری تنها شاخص جمعیت و مساحت جغرافیایی ملاک نبوده و علاوه بر شاخص‌های اعلام شده میزان محرومیت مناطق روستایی و سطح برخورداری و یا کم‌برخورداری مناطق از امکانات و اعتبارات لحاظ شده است.

انتهای پیام/

منبع