محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت‌ها در مشگین‌شهر قول مساعد داده و در سفر پیش رو نیز قرار است بازدیدی از امکانات زیرساخت ارتباطات شهری و روستایی مشگین‌شهر انجام دهند. وی تصریح کرد: بر اساس توافقی که با وزارت ارتباطات […]

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیرساخت‌ها در مشگین‌شهر قول مساعد داده و در سفر پیش رو نیز قرار است بازدیدی از امکانات زیرساخت ارتباطات شهری و روستایی مشگین‌شهر انجام دهند.

وی تصریح کرد: بر اساس توافقی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتیم تا یک سال آینده با اجرای طرح‌های توسعه‌ای قرار است میانگین برخورداری مشگین‌شهر از زیرساخت‌های ارتباطی به متوسط کشوری برسد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اجرای ۲۳۳ کیلومتر فیبر نوری و نصب و راه‌اندازی ۱۵ سایت بی. تی. اس را از اقدامات وزارت ارتباطات برشمرد و گفت: تمام اپراتورها باید به تعهدات خود در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کمک کنند چرا که در بسیاری از روستاها و مناطق گردشگری مشگین امکان ارتباط تلفن همراه و بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت وجود ندارد.

عباس‌زاده مشکینی افزود: گله‌مندی مسافران و ساکنان مناطق شهری و روستایی در این حوزه به حق است و ما پیگیری های لازم را از طریق وزارت ارتباطات انجام دادیم تا به سرعت این مشکلات و نواقص رفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اصلی ترین زیرساخت در کنار راه و توسعه منابع اقتصادی، تقویت نظام ارتباطات مؤثر و سریع است که در مشگین‌شهر با توجه به برخی مشکلات باقیمانده از سال‌های گذشته همچنان در ارتباطات تلفن همراه و ثابت نارسایی ها و مشکلات را شاهد هستیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با اقداماتی که وزارت ارتباطات در قالب نظام جامع ارتباطات و فناوری های نوین آغاز کرده، انتظار می رود بخش عظیمی از کاستی های زیرساختی رفع و امکان ارائه سرویس‌های جدید و نوین به ساکنان شهری و روستای فراهم آید.

انتهای پیام/

منبع