حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضمن تبریک روز ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رویکرد دینی به همگان ثابت کرد که حاکمیت بر اساس دین اسلام می‌تواند سربلندی ملت را به دنبال داشته باشد و […]

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضمن تبریک روز ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رویکرد دینی به همگان ثابت کرد که حاکمیت بر اساس دین اسلام می‌تواند سربلندی ملت را به دنبال داشته باشد و امروز این اندیشه از سوی مردم سایر کشورهای جهان نیز دنبال می‌شود.

وی افزود: مردم ایران با ایمان به خدا، رهبری دینی و همبستگی خود توانستند به همگان ثابت کنند که در هر زمان و مکانی در مقابل استکبار خواهند ایستاد و حتی از مظلومان جهان نیز حمایت خواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: دشمن در این ۴۴ سال به حربه‌های مختلف سعی کرده تا این ملت را از ادامه مسیر مأیوس و ناامید کند اما آنچه که نور امید را در دل این ملت زنده نگه داشته، بیگانه‌ستیزی و دوری از هرگونه وابستگی به نظام غرب و شرق بوده که امروز زمینه عزت و عظمت ایرانیان را در عرصه داخلی و خارجی فراهم کرده است.

پیشرفت انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده است

حجت الاسلام جعفرزاده به دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با تکیه بر تربیت‌یافتگان مکتب اسلام در اکثر ابعاد توانسته به توسعه دست یابد و به لحاظ علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این پیشرفت و توسعه بر همگان ثابت شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه یوم الله ارزشمند ۲۲ بهمن سند افتخار ملت ایران و اوج غیرتمندی آنها برای رهایی از استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای ملت کشور داشت که یکی از این دستاوردها اتحاد و انسجام ملت ایران بوده که هم‌اکنون این اتحاد، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده است.

انقلابی ماندن با ادامه راه شهدا میسر است

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: ما باید با انقلابی ماندن و ادامه راه شهیدان والامقام، کشور را بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم و نیاز است در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را دوچندان کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل توجه به تقویت باورهای عقیدتی و دینی مردم را ضروری دانست و گفت: انتظار می‌رود فرهیختگان و فعالان فرهنگی جامعه با تقویت باورهای مردمی در ارتقای فرهنگ عمومی با بهره‌گیری از تعالیم دینی تلاش کنند.

وی ادامه داد: نظام مقدس و سربلند جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال عمر با برکت خود در رویارویی با انبوه توطئه‌های دشمنان، پوزه استکبار جهانی و سرسپرده‌های منطقه‌ای آن را به خاک مالیده و امروز با به اثبات رساندن حقانیت و حاکمیت دائمی خود، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود را جشن گرفته است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر