نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های تأمین اجتماعی و ۵۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی درنظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صدیف بدری پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از بیمارستان سبلان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای توسعه و تجهیز بیمارستان سبلان و بهبود وضعیت موجود در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام یافته است.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های مهمی همچون بزرگترین اورژانس سازمان تامین اجتماعی، بخش دیالیز، فاز اول واحد تصویربرداری، پارکینگ مسقف خودروها، بخش لندری و مخزن اکسیژن و پروژه‌های در دست اقدام و سایت ام.ار.آی، ساختمان درمانگاه عمومی و تخصصی، واحد آزمایشگاه برای استان اردبیل بسیار مهم و اساسی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات انجام یافته در بیمارستان سبلان به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به این که در طول ۲۰ سال گذشته جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی افزایش ۳ برابری داشته بنابراین توسعه فضای فیزیکی و مراکز درمانی استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

بدری ادامه داد: با توجه به افزایش بیماران کلیوی، نبود بخش دیالیز از مشکلات اساسی شهر است که با بهره‌برداری از بخش دیالیز در بیمارستان سبلان بخشی از این مشکلات رفع شده و تا سقف ۳۰ بیمار کلیوی به صورت روزانه خدمات ارائه می‌شود که می‌تواند به نوبه خود حائز اهمیت باشد.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های تأمین اجتماعی و ۵۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی درنظر گرفته شده و تا پایان امسال ۲۰۰ نفر پرسنل در این مجموعه جذب می‌شود که این مهم از اهم اقدامات سه سال اخیر است که با جدیت نیز در حال ادامه است.

انتهای پیام/