به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین بابویی عصر یکشنبه در جریان بازدید از فضاهای ورزش دانش آموزی در اردبیل اظهار کرد: اردبیل در سال‌های اخیر توسعه فضاهای ورزشی و راه اندازی سالن‌ها و چمن مصنوعی متنوع را در دستور کار قرار داده تا توسعه اماکن ورزشی را با افزایش سرانه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین بابویی عصر یکشنبه در جریان بازدید از فضاهای ورزش دانش آموزی در اردبیل اظهار کرد: اردبیل در سال‌های اخیر توسعه فضاهای ورزشی و راه اندازی سالن‌ها و چمن مصنوعی متنوع را در دستور کار قرار داده تا توسعه اماکن ورزشی را با افزایش سرانه این فضاها شاهد و ناظر باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات خوب ورزشی که در مدارس و فضاهای آموزشی و تربیتی استان اردبیل وجود دارد، قرار است در تابستان میزبانی مسابقات متعدد ورزش دانش آموزی به این استان واگذار شود که در گام نخست مسابقات رشته فوتبال و والیبال دانش آموزان ابتدایی با حضور ۲ هزار نفر از دانش آموزان در مردادماه برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی گفت: در کنار برگزاری این مسابقات، سعی ما بر این است تا دیگر رویدادهای ورزش دانش آموزی را نیز در اردبیل با امکانات مناسب و شرایط آب و هوایی مطلوب برگزار کنیم تا دانش آموزان رقابت خوب و صمیمانه ای را در رشته‌های مختلف انجام دهند.

بابویی افزود: استان اردبیل در سال‌های گذشته نیز توانمندی خود را برای میزبانی از این رویدادهای ورزشی نشان داده و قطعاً ظرفیت‌های خوبی در این زمینه در این استان وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش ما بر این اس تا در سال‌های آینده نیز در کنار برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، از امکانات زیرساختی ورزش قهرمانی و همگانی استان اردبیل بیشتر از این بهره برداری شود.

بابویی همدلی و همکاری خوب آموزش و پرورش استان را با سایر ارگان‌ها به ویژه ورزش و جوانان برای میزبانی از رویدادهای ورزش دانش آموزی یادآور شد و اضافه کرد: امیدواریم این دوره از مسابقات نیز با کیفیت مناسب و مطلوب برگزار و شرایط رو به جلویی را شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی بیان کرد: سالن‌ها و اماکن ورزشی متعددی در این استان در حال اجرا است که قطعاً با تکمیل و راه اندازی این فضاهای ورزشی، دانش آموزان از سلامت و تندرستی ایده آل بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر