به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یوسف فکری شامگاه دوشنبه در جریان جراحی نوزدهمین بیمار مبتلا به بیماری چشمی در اردبیل اظهار کرد: ۱۹ بیمار مبتلا به بیماری‌های چشمی در بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل تحت تزریق داخل چشم قرار گرفتند. وی خاطرنشان کرد: این بیماران شامل بیماران دچار بیماری‌های شبکیه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یوسف فکری شامگاه دوشنبه در جریان جراحی نوزدهمین بیمار مبتلا به بیماری چشمی در اردبیل اظهار کرد: ۱۹ بیمار مبتلا به بیماری‌های چشمی در بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل تحت تزریق داخل چشم قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: این بیماران شامل بیماران دچار بیماری‌های شبکیه و گلوکوم بودند که به منظور پیشگیری از نابینایی تحت این تزریقات داخل چشم قرار گرفتند.

فکری از انجام اعمال جراحی فوق تخصصی چشم در اردبیل خبر داد و افزود: با انجام این اعمال جراحی در استان، عملاً نیاز به اعزام بیماران به تهران برطرف شده است.

جراح و متخصص چشم و فوق تخصص گلوکوم با اشاره به اینکه تزریق داخل چشمی جزو جراحی‌های حساس و دقیق در گروه جراحی‌های بینایی است، تصریح کرد: بسیاری از بیماری‌های چشمی به دلیل اینکه احتمال صدمه زدن به دید چشم را دارد پزشک متخصص تزریق آواستین در چشم را تجویز می‌کند تا از کاهش دید بیماری جلوگیری کند.

فکری با اشاره به اینکه بنا به تشخیص پزشک متخصص تا هر زمان که نیاز به تزریق باشد باید به درمان ادامه داد، گفت: تزریق آواستین توسط پزشک معالج در اتاق عمل بدون بیهوشی انجام می‌شود که با استفاده از ظریف‌ترین سوزن تزریق را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر