دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: ۱۶ هزار معتاد در سطح استان اردبیل شناسایی شده است.

بهنام بهشتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۱۶ هزار معتاد در سطح استان اردبیل شناسایی شده است شده است که درصدد هستیم با برگزاری کارگا‌ه‌های آموزشی توسط گروه‌های جهادی در پیشگیری از اعتیاد دارند.

وی با اشاره به این که فرهنگ‌سازی در امر کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به عنوان مولفه اساسی اولویت است بیان کرد: باید ار این زمینه نسبت به تبیین نکات آموزشی و برخورد با معتادان اقدام شود که در این زمینه اهمیت به این مسائل می‌تواند در اکر کاهش اعتیاد و معضل‌های اجتماعی مورد نظر باشد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به استفاده مخفیانه مواد مخدر در اماکن عمومی بیان کرد: باید درا ین زمینه نظارت‌ها و بازرسی‌ها توسعه یابد تا بتوانیم در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این موضوع نیازمند همکاری همه‌جانبه است.

بهشتی تصریح کرد: رواج اعتیاد در بین جوانان متاسفانه مرسوم شده است و این موضوع رسالت خانواده‌ها را در این زمینه نسبت به کارگاه‌های آسیب شناسی اجتماعی و پیشگری از اعتیاد اقدام شود که این موضوع به عنوان یک مسئله مهم در امر تاثیرگذاری آن در امور مهم مبنای کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با ما نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم که این اقدام نیازمند تلاش‌های انجام یافته است که باید در سطح استان تقویت شود.

انتهای پیام/