رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در سال ۹۹ از طریق سازمان فرهنگی و ورزشی بیش از یک میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش ورزش در استان اردبیل اختصاص می‌یابد که امیدواریم در ارتقای رشته‌های ورزشی استان موثر واقع شود.

به گزارش آذرمغان به نقل از روابط عمومی شورای شهر اردبیل، جواد انصاری صبح امروز در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در بخش ورزش و جوانان از ظرفیت‌های بسیار بالای برخوردار است که باید حمایت‌های لازم را برای رشد و ارتقای بخش ورزش در مناطق مختلف استان اردبیل صورت گیرد.

وی از آمادگی مجموعه شورای شهر اردبیل برای توسعه بخش ورزش در سطح شهر اردبیل خبر داد و افزود: مجموعه شورای اسلامی شهر اردبیل با همکاری شهرداری و آمادگی همکاری و مشارکت با اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور توسعه بخش‌های مختلف در حوزه ورزش را دارد و در این راستا برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم عملیاتی می‌شود.

انصاری با تاکید بر اختصاص اعتبارات لازم به بخش ورزش در اردبیل تصریح کرد: در سال ۹۹ از طریق سازمان فرهنگی و ورزشی بیش از یک میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش ورزش در استان اردبیل اختصاص می‌یابد که امیدواریم در ارتقای رشته‌های ورزشی استان موثر واقع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گسترش مشارکت‌های اجتماعی در سطح شهر اردبیل را موثر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته شاهد حرکت سازمان‌های مردم نهاد به سمت جلب مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه هستیم امسال در بودجه ۹۹ به بخش فرهنگی ردیف اختصاصی در نظر گرفته شده و بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار به این عرصه اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به شهرداری اردبیل به رشته ورزش‌های همگانی اظهار کرد: مجموعه شهرداری اردبیل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ضمن توجه ویژه به بخش ورزش‌های همگانی و قهرمانی در رشته‌های وزنه‌برداری، شطرنج، کوهنوردی، سوارکاری، کشتی، والیبال، دوچرخه سواری، دو میدانی و ورزش‌های باستانی نیز وارد شده و به صورت جدی اقدامات خود را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/