اسفندیار هوشیار در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: از چند روز پیش شاهد اعزام این موکب‌ها به مناطق مختلف کشور عراق بودیم تا به زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی ارائه خدمات کنند. وی تصریح کرد: این موکب‌ها از مناطق مختلف استان به کشور عراق عزیمت کردند تا با توزیع غذای […]

اسفندیار هوشیار در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: از چند روز پیش شاهد اعزام این موکب‌ها به مناطق مختلف کشور عراق بودیم تا به زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی ارائه خدمات کنند.

وی تصریح کرد: این موکب‌ها از مناطق مختلف استان به کشور عراق عزیمت کردند تا با توزیع غذای گرم، شربت، آش و سایر نذورات در خدمت زائران اربعین حسینی بوده تا در مسیرهای مختلف با ارائه خدمات بتوانند رضایت آنها را فراهم کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: موکب‌های استان اردبیل سعی خواهند کرد تا در این ایام با ارائه خدمات خالصانه و همراه با اخلاص در خدمت زائران حرم سیدالشهدا (ع) باشند تا در این ایام که عراقی‌ها و موکب‌هایی از کشورمان برای زائران و ارائه خدمات به آنها سنگ تمام می‌گذارند در این مسیرها به ارائه خدمات مطلوب اقدام کنند.

هوشیار افزود: تلاش ما بر این است تا در قالب این موکب‌ها خدمات متنوعی را به زائران ارائه کنیم که در قالب بروشورها و بسته‌های فرهنگی نیز در خدمت زائران اربعین حسینی خواهیم بود تا زائران بیشتر با اهمیت و جایگاه این سفر معنوی آشنایی پیدا کنند.

وی ابراز رضایت مسئولان کشور عراق را از استقرار موکب‌های عزاداری و ارائه خدمات اردبیلی‌ها در مناطق مختلف یادآور شد و خاطرنشان کرد: در مسیرهای مختلف این موکب‌ها جانمایی شدند تا بیست و پنجم ماه صفر بتوانند در خدمت زائران بوده و خدمت‌رسانی را در مسیرهای رفت و برگشت زائران انجام دهند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل اضافه کرد: بخش عمده‌ای از سفر زائران به مقصد نجف و کربلا انجام شده و بخش عظیمی از زائران نیز در روزهای آینده سفر زیارتی خود را انجام می‌دهند که سعی بر این است در مسیرهای تعیین شده از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تا نجف و از نجف تا کربلا این موکب‌ها خدمات‌رسانی خود را به شکل کیفی‌تر انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع