عبدالله بحرالعلومی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: از ۱۵ بهمن ماه اکران فیلم‌ها در ۲ سینما قدس و انقلاب اردبیل همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به صورت اینترنتی به سایت‌های اعلام شده مراجعه کرده و بلیط رزرو کنند. وی تصریح کرد: امیدواریم فراتر […]

عبدالله بحرالعلومی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: از ۱۵ بهمن ماه اکران فیلم‌ها در ۲ سینما قدس و انقلاب اردبیل همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به صورت اینترنتی به سایت‌های اعلام شده مراجعه کرده و بلیط رزرو کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم فراتر از سال‌های گذشته این جشنواره و فیلم‌های منتخب آن با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شود تا چهلمین جشنواره فیلم فجر با شایستگی برگزار شده و علاقه‌مندان از آثار منتخب لذت ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برای هفتمین سال متوالی است که این جشنواره به صورت استانی برگزار می‌شود که اردبیل نیز میزبان این رویداد ارزشمند تا ۲۲ بهمن ماه خواهد بود.

بحرالعلومی به دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: جشنواره موسیقی فجر نیز برای دهمین دوره به صورت استانی و دومین دوره به صورت منطقه‌ای در مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این جشنواره در ۳ بخش اعم از موسیقی موغامی آذربایجان، موسیقی اصیل ایرانی و پاپ هنرمندان رقابت کرده تا بهترین آثار معرفی شوند.

بحرالعلومی اضافه کرد: امیدواریم در جشنواره موسیقی منطقه‌ای نیز هنرمندان استان اردبیل بتوانند درخششی شایسته داشته باشند.

وی بیان کرد: در کنار این رویدادهای فرهنگی، هنری، جشنواره هنرهای تجسمی نیز از ۱۵ تا ۳۰ بهمن ماه در مجموعه فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر این برنامه‌های فرهنگی، هنری در کنار رویدادهای استانی تدارک دیده شده تا فعالان این بخش بتوانند از این ظرفیت در جهت نشان دادن توانمندی خود در رشته‌های مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع