سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: در دو ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار و ۸۷۱ مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۱۲ هزار ۸۷۸ مشترک رسیده […]

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: در دو ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار و ۸۷۱ مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۱۲ هزار ۸۷۸ مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان نیز گفت: از تعداد یک هزار و ۸۷۱ مشترک جدید تعداد یک هزار و ۱۱۰ مشترک شهری و تعداد ۷۶۱ مشترک نیز در روستاهای تازه گازدار شده به جمع مشترکین پیوسته‌اند که در مجموع شرکت گاز استان هم اکنون به بیش از ۳۷۵ هزار مشترک شهری و قریب به از ۱۳۸ هزار مشترک روستایی خدمات ارایه می‌کند.

اسماعیلی روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و 379 روستا برشمرد و بیان کرد: جمعیّت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان صد در صد و جمعیت تحت پوشش روستایی بیش از ۹۶ درصد است.

وی افزود : استان اردبیل دارای ۲۹ شهر است که تمامی ساکنین شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملیات نصب انشعابات اظهار کرد: طی دو ماهه ابتدایی امسال تاکنون تعداد ۵۹۶ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تا کنون به ۲۴۷ هزار و  ۶۲۱ انشعاب رسیده است.

وی بیام کرد: طی سالجاری با بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۱۲۱ روستای در دست اجراء، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در سطح روستاها به ۹۸ درصد ارتقاء می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع