به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه منسجم با مشارکت کانون‌ها در مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود. وی افزود: مولودی خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت بیش از ۱۳۰ ویژه برنامه منسجم با مشارکت کانون‌ها در مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: مولودی خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، پخش شیرینی و شربت و تبیین سیره و سبک زندگی امام رضا (ع) از جمله بخش‌های این برنامه‌های فرهنگی با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و اجرای گروه‌های سرود خیابانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی با مشارکت کانون‌ها به همین مناسبت است.

آمون ادامه داد: حضور خادمان رضوی در برنامه‌های کانون‌های مساجد از دیگر بخش‌های معنوی این فعالیت‌ها است که با استقبال عموم مردم روبرو می‌شود.

وی تاکید کرد: عرض ارادت آحاد مختلف مردم به اهل بیت (ع) به ویژه به ساحت مقدس حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در برنامه‌های دهه کرامت از بخش‌های جذاب آن است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر