به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی آزاد پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از عملیات خط کشی محور اردبیل – آستارا اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از حریم اصلی جاده نمین با تلاش راهداران در ۶ ماهه گذشته شانه‌سازی شده است. وی با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از یک هزار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی آزاد پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از عملیات خط کشی محور اردبیل – آستارا اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از حریم اصلی جاده نمین با تلاش راهداران در ۶ ماهه گذشته شانه‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از یک هزار تن آسفالت گرم و سرد محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه‌گیری شده است، گفت: برای تکمیل و لکه‌گیری پل زیرگذر ورودی جدید نمین ۱۰۰ تن آسفالت رگلاژی به کار گرفته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین بیان کرد: همچنین در مدت یاد شده ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی و شنی این شهرستان توسط راهداران تسطیح و رگلاژ شد.

آزاد ادامه داد: اداره راهداری نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

انتهای پیام/

منبع