به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی با حضور ۲۲ بازیکن شاغل در لیگ فوتبال ایران به پایان رسید و کادر فنی تیم ملی ده نفر از این بازیکنان را برای لیست نهایی و بازی سوریه و عراق انتخاب کرد. مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال درباره لیست نفرات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی با حضور ۲۲ بازیکن شاغل در لیگ فوتبال ایران به پایان رسید و کادر فنی تیم ملی ده نفر از این بازیکنان را برای لیست نهایی و بازی سوریه و عراق انتخاب کرد.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال درباره لیست نفرات انتخابی توضیحاتی گفت: همان طور که در جریان هستید با نظر کادر فنی ما قبل از شروع اردوی اصلی تیم ملی یک مینی کمپ با حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برگزار کردیم و بیست و دو بازیکن در این اردو حضور داشتند. در نهایت با نظر کادر فنی ۱۰ نفر از این بازیکنان برای حضور در اردو آخر انتخاب شدند و با لژیونرها لیست نهایی تیم ملی را تشکیل می دهند.

مجتبی خورشیدی افزود: بعد از بررسی و آنالیز دقیق صورت گرفته توسط کادر فنی و تصمیم سرمربی تیم ملی، صالح حردانی، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، میلاد سرلک، یاسین سلمانی، مهدی ترابی، محمد کریمی، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی و وحید امیری ۱۰ بازیکنی هستند که حضورشان در اردوی تیم ملی ادامه خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی درباره دوازده بازیکنی که نامشان در لیست نهایی حضور ندارد هم به نکته مهمی از قول سرمربی تیم ملی اشاره کرد و افزود: عدم حضور این بازیکنان عزیز در لیست نهایی دلیلی بر بی کیفیت بودن آنها و عملکرد بد در تمرینات نیست. آقای اسکوچیچ تاکید داشتند که عدم حضور در لیست نهایی نباید باعث ناامیدی این بازیکنان شود و عملکرد آنها همواره مورد توجه سرمربی و کادر فنی تیم ملی خواهد بود حتما در آینده این شانس را خواهند داشت که در تیم ملی حضور داشته باشند.

خورشیدی هم چنین اضافه کرد: دراگان اسکوچیچ تاکید داشتند که خط خوردن تعدادی از این عزیزان تنها به دلیل ترافیک بازیکن در بعضی از پستها بود و کادر فنی از تلاش تمام نفرات حاضر در اردو راضی بود.

سرپرست تیم ملی درباره زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی برای بازی با سوریه و عراق هم افزود: اسامی ملی پوشانی که در خارج از ایران بازی می کنند هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته به دلیل اینکه بعضی از این عزیزان امشب بازی دارند فردا اعلام خواهد شد.

مجتبی خورشیدی در پایان با اشاره به عدم حضور چهار بازیکن مصدوم تیم ملی در لیست نهایی تاکید کرد: احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی و علی کریمی چهار بازیکنی بودند که قرار بود نام آنها در فهرست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد که مصدومیت آنها باعث شد از لیست کنار گذاشته شوند. طبیعتا همه ما آرزو می کنیم دوران مصدومیت آنها به زودی به پایان برسد و دوباره در اردوی تیم ملی شاهد حضور آنها باشیم.

انتهای پیام/

منبع