حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با گرامی داشت روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و پیروی مردم از ولایت فقیه را از عوامل پیدایش و خلق چنین تاریخ شگرفی عنوان کرد. مدیر کل تبلیغات اسلامی […]

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با گرامی داشت روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و پیروی مردم از ولایت فقیه را از عوامل پیدایش و خلق چنین تاریخ شگرفی عنوان کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ایران اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به جهانیان نشان داد که با اراده و همبستگی می‌توان بر تمامی قدرت‌های جهانی غلبه کرده و زمینه را برای ممانعت از دخالت و نفوذ بیگانگان به کشور فراهم کرد.

وی جمهوری اسلامی ایران را شکل نوینی از نظام‌های حکومتی در دنیا عنوان کرد و افزود: حکومت ایران اسلامی تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان فراهم شود.

۱۲ فروردین نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است

اراده ملت‌ها دخالت دشمنان را با شکست مواجه می‌کند

عضو شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه عدالت اسلامی از پایه‌ها حکومت جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: حکومتی که در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ تشکیل شد بر پایه عدالت اسلامی طرح ریزی شده و به تمام دنیا ثابت کرد که اگر مردم یک کشور اراده و همبستگی داشته باشند می‌توانند بر تمام قدرت‌های دنیا و در برابر دخالت‌ها و نفوذ بیگانگان به پیروزی برسند و آن‌ها را تسلیم اراده خود سازند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث امیدواری و قوت قلبی برای تمام مظلومان و مستضعفان جهان است. امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب، روز دوازدهم فروردین را به‌عنوان روز عید نام گذاری کردند که بدون شک این انتخاب با درایت و آگاهی همراه بوده چراکه در این روز مردم یک ملت سربلند و پیروز شدند.

۱۲ فروردین نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است

برای تحقق شعار سال مردم و مسئولان باید منسجم عمل کنند

حجت‌الاسلام جعفرزاده، بر ضرورت تلاش همگانی بر تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تاکید کرد و افزود: جهت اعتلای این شعار باید مسئولان و مردم همه دست به دست هم دهند تا رونق و رشد تولید و حمایت از تولیدکنندگان در اهم فعالیت‌ها قرار گیرد چراکه این نامگذاری بیانگر اهمیت بحث اقتصاد در کشور و لزوم تقویت بنیه اقتصادی و خودکفایی در این زمینه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان، با تاکید بر حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب در اعتلای ارزش‌های نظام اسلامی، افزود: برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و سخنان و راهکارهای حضرت امام خمینی (ره) و نایب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به کار بندیم و فرمایشات ایشان را مدنظر قرار داده و به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر