سیدغنی نظری‌خانقاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در دیدار با وزیر جهادکشاورزی نسبت به پیگیری و درخواست احداث سد معیشتی برای روستای نمهیل که قطب گردشگری و کشاورزی است اقدام شد. وی اظهار کرد: متاسفانه ۱۲ سد معیشتی در خلخال کلنگ‌زنی و به حال خود رها شده است که باید هر چه […]

سیدغنی نظری‌خانقاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در دیدار با وزیر جهادکشاورزی نسبت به پیگیری و درخواست احداث سد معیشتی برای روستای نمهیل که قطب گردشگری و کشاورزی است اقدام شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه ۱۲ سد معیشتی در خلخال کلنگ‌زنی و به حال خود رها شده است که باید هر چه سریع‌تر وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم کوثر و خلخال در مجلس گفت: اختصاص ۲۰۰ دستگاه تراکتور برای خلخال و کوثر با توجه به ظرفیت منطقه که عمدتاً کشاورزی است در دستور کار قرار گرفته و ۵ کیلومتر لوله‌کشی برای اداره جهاد کشاورزی خلخال و کوثر نیز از جمله درخواست مردم بود که در دستور کار قرار گرفت.

نظری‌خانقاه بیان کرد: رفع مشکلات شهرستان خلخال با جدیت در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور تاکنون اقدامات اساسی انجام یافته و امیدواریم مسئولان و مدیران اجرایی در راستای توسعه استان گام‌های اساسی و هدفمند بردارند و موانع موجود منطقه را از سر راه بردارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سکوت دولتمردان در وضعیت اسفبار بورس نیز گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله کنونی مردم مربوط به بورس است و در طول یک سال گذشته، هیچ اقدام جدی برای حمایت از سرمایه‌داران خرد محقق نشد که این مسئله نارضایتی عدیده مردم را نیز به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: شرکت‌های صوری نیز از طرفی به اعتماد مردم ضربه زدند که بایستی سازمان بورس به جای این که نظاره‌گر باشد، ‌دست دلالان را از پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان کوتاه نماید و این ریزش شدید را هر چه سریع‌تر از وضعیت اسفناک و روبه زوال خارج کند.

نظری‌خانقاه بیان کرد: لازم و ضروری است، برای جلوگیری از ضرر طبقات پایین و مستضف جامعه هر چه سریع‌تر اقدامات مناسب و اساسی انجام یابد تا این نوسان‌ها و نابسامانی‌ها هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حقوقی‌ها سهامداران خرد را بیچاره کردند که این ظلم و اجحاف بزرگی برای مردم عادی شد، حتی شرایط به وضعیتی رسیده که بورس کالا نیز در دست سهامداران عمده بوده و سقفی نیز برای آن تعیین نشده است.

انتهای پیام/

منبع