به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رسول خطیبی عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور با پدیده خراسان گفت: برای آینده برنامه داریم و از هواداران تراکتور می‌خواهم به حاشیه‌ها توجهی نداشته باشند. برخی‌ها منافعشان از تراکتور قطع شده و برای همین می‌خواهند برای این تیم حاشیه سازی کنند. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رسول خطیبی عصر امروز جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور با پدیده خراسان گفت: برای آینده برنامه داریم و از هواداران تراکتور می‌خواهم به حاشیه‌ها توجهی نداشته باشند. برخی‌ها منافعشان از تراکتور قطع شده و برای همین می‌خواهند برای این تیم حاشیه سازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما ترکیبی متفاوت در دیدار با پدیده خواهیم داشت، گفت: بعد از بازی‌های آسیایی هیچ وقت تیم کامل‌مان را در اختیار نداشتیم.

خطیبی با اشاره به اینکه باید از بازیکنان امیدمان بیشتر استفاده کنیم، افزود: اگر به این بازیکنان بازی برسد، در فصل بعد بیشتر می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی تراکتور در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا مقابل پدیده گفت: بعد از سوپرجام مهدی تیکدری به دلیل کارت قرمزی که دریافت کرد، در بازی فردا نیست و محروم است. همچنین پیمان بابایی و محمدرضا خانزاده هم به دلیل مصدومیت در بازی فردا غایب هستند.

وی در خصوص توجه به بازیکنان تیم امید تراکتور نیز اظهار داشت: باید به بازیکنان میدان بدهیم تا تجربه کسب کنند. مطمئن باشید این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان خواهند بود.

خطیبی با بیان اینکه در ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشتم، گفت: هواداران از همه چیز آگاه هستند، من در اراک راحت بودم، ولی به خاطر شرایطی که تراکتور داشت، فوراً سرمربیگری تراکتور را به خاطر تعصبم و زادگاهم قبول کردم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: تیمی که الان دست ماست، با تفکرات پنج شش مربی بسته شده است. هواداران هم می‌دانند چنین تیمی هیچوقت نتیجه نمی‌گیرد، ما هم سعی کردیم تا الان با داشته‌های خود جلو برویم.

وی در خصوص برنامه‌هایش برای فصل بعد رقابت‌ها گفت: ۱۱، ۱۲ بازیکن جدید خواهیم گرفت و ۸۰ درصد تیم فعلی نیز با ما قرارداد دارند و آنها را حفظ خواهیم کرد و با اضافه شدن بازیکنان جدید برنامه چند ساله خواهیم داشت. یک تیم باید چند سال کنار هم باشد تا به ثبات برسد.

خطیبی در خصوص برخی بازیکنان که از تراکتور جدا شده اند گفت: بازیکن برای کادر فنی و باشگاه نمی‌تواند تعیین تکلیف کند. بازیکن باید براساس سیاست کادر فنی و باشگاه تلاش کند. لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست، ولی هیچوقت نمی‌تواند برای باشگاهش تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: زنوزی هم گفته بود که بازیکن‌سالاری در تیم وجود ندارد، ولی متأسفانه الان بازیکن‌سالاری در تیم وجود دارد. بازیکنی که در اختیار تیم باشد و نظم و انضباط را رعایت کند مطمئن باشید جایگاه خوبی پیش ما دارد، ولی بازیکنی که در راستای هدف‌گذاری باشگاه و کادر فنی نباشد، قطعاً با او برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع