داود شایقی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال بیش از یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان منابع به استان اردبیل تخصیص یافته و اعتبارات هزینه‌ای برای افزایش ۲۵ درصدی برای ۲۴ دستگاه استانی اقدامات لازم انجام یافته است. وی با اشاره به این که پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبارات […]

داود شایقی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال بیش از یک‌هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان منابع به استان اردبیل تخصیص یافته و اعتبارات هزینه‌ای برای افزایش ۲۵ درصدی برای ۲۴ دستگاه استانی اقدامات لازم انجام یافته است.

وی با اشاره به این که پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبارات زیربنایی و طرح‌های اولویت‌دار انجام یافته است، گفت: همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان قراردادی براساس ضریب افزایش سالانه در استان اردبیل مبنای کار است و به همین منظور فروش اموال جزو برنامه‌های اصلی قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: جذب به موقع اعتبارات برای جذب صد درصدی اعتبارات اولویت اساسی است و خوشبختانه در حال حاضر هیچ مطالبات معوقی به بازنشستگان نداریم و بازنشستگان استان تمام مطالبات خود را در سال ۹۹ دریافت کردند.

شایقی تصریح کرد: ۷۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی کشور توزیع شده و خوشبختانه این امر با روند خوبی در استان اردبیل ادامه یافته و در تلاش هستیم تا به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات و موانع موجود را با همکاری‌های همه‌جانبه برطرف‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: امسال سه هزار میلیارد تومان عملکرد بودجه عمرانی برای استان در نظر گرفته شده که یک هزار میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل بوده و در حوزه راه‌ها به ویژه بزرگراه‌ها و عمران و آبادانی راه‌های روستایی منابع خوبی تأمین و تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع